29.01.2017.

Alverde kremasto-uljani losion za telo: jasmin i susam



 Nikad Alverde nije formulisao bolju mazalicu i čvrsto stojim iza te svoje tvrdnje! Cena mu je negde oko 300-400din., nažalost, ne sećam se, ako neko zna tačno - nek ostavi u komentaru! Sadrži 200ml i zaista se sporo troši jer je masno i hranljivo, pa ne morate tonu da sipate na kožu :) Pogodniji je za hladniji period i suvu kožu, a miris je nešto zbog čega bih ga kupovala još bezbroj puta u budućnosti.


Mekana plastika je krajnje ugodna za korišćenje iako se ne može proizvod iskoristiti do poslednjeg grama - kao kod putera. Sa druge strane, više je higijenski i naravno, uvek možete preseći plastiku kad dođete do kraja i prstima zahvatiti preostalo blago. Miris je slast raja, tropski i nežan, osećam zašećerni kokos i vanilu kako plivaju u nekom mleku! Ne detektujem jasmin niti bilo šta cvetno, a možda je tako i bolje. 


Losion je tečniji i nekako jogurtaste strukture, izuzetno lako se raspoređuje po površini kože i upija umereno brzo. Meni ne ostavlja težak i mastan film. Bogat sastav pored standardnog sojinog ulja uključuje ricinusovo, babasu, susasmovo, ulje koštica kajsije, bademovo i suncokretovo. Bez sumnje opravdali su naziv "uljani" u nazivu proizvoda. Glicerin, masni alkoholi vitamin E upotpunjuju negu suve kože.


Ubedljivo najvažnija stvar je to koliko dobru negu pruža beli Alverde mirišljavac. Koža je mekana i svilenkasta nakon mazanja, lepo miriše, dubinski je hidrirana i nahranjena. Suvi delovi su oporavljeni i zaglađeni. Sve što su obećali - tu je. Svaka čast proizvođaču, a ja uskoro idem po još jedan primerak!

Da li i vi delite moje oduševljenje?

Omiljeni Alverde proizvod za mackanje?

19 коментара:

  1. Толико си га лепо описала да ћу га обавезно купити, цена је прихватљива и звучи да је производ одличан. Остало ми је нејасно да ли је мазалица за тело или за лице или и за тело и за лице, пошто на декларацији увозника није написано (ништа се не подразумева; мислим да је добро да се напише намена).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Bobice! :) Nadam se da će ti odgovarati koliko i meni. Kupljen je u odeljku gde im stoje mazalice za telo, ali i ja tek sad primećujem da nisu nsglasili :0 ja ga ne bih koristila na licu - mooožda oni sa suvom kožom da probaju, ali..formulacija deluje komedogeno i plašim se da bi izazivala bubuljice.

      Избриши
  2. Kakav je u poređenju sa Kakaom & Hibiskusom?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Laganiji, tečniji, a opet uljaniji, nega mu je slična jer su i jedan i drugi odlični za suvu kožu :)

      Избриши
  3. Ah, kako si ga opisala, ne znam ko bi mu odoleo! ^_^
    Nijednu Alverde mazalicu za telo nisam probala, a toliko ih hvališ. Pod hitno moram da isprobam neku! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ;* čudi me da nisi! Stvarno su odlični za negu tela, a za zimu posebno preporučujem i Alverde puter (za mame) od crnog sleza :) biće i o njemu reči u nekoj grupnoj recenziji. Uskoro ^.^

      Избриши
  4. I ja sam krenula da isprobam redom sve Alverde mazalice a ova mi je bila na spisku za sledeću :)!Zaista su im sve dobre i "rade posao" a jeftine.

    Nisam primjetila da je neko ranije pisao o ovom losionu, mislim da mu je ovo prva recenzija na srpskom :)...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nedo, mleko kakao hibiskus, ovaj losion i puteri za telo (slez i makadamija-shea) su svi odlični za zimu, tu nema greške, pitanje je samo koji miris voliš :) Ja sam se nameračila na limited edition set Winter love (vanila-marakuja) koji je snižen do kraja januara na 600 i nešto dinara, a sadrži puter i kupku :D

      Избриши
    2. Ovo je jedan od proizvoda koji ja ni u bunilu vise necu kupiti upravo zbog teskog i jako neprijatnog mirisa koji je kad se namaze,od svih sa kojima mogu da ga uporedim,najslicniji onoj novoj "unapredjenoj" varijanti Jekoderma.
      Pri tom nije da nisam ljubitelj slatkastih i "toplih" mirisa i kad sam ga pomirisala pre kupovine misila sam da ce biti ok. :/
      Kupila sam ga jer sam zelela nesto teze,hranjivije...
      Potrosila sam ga jedva,a da se ne radi o seftifikovanoj prirodnoj kozmetici i da je malo manje cistog sastava sigurno bih ga bacila.
      Ni nega koju pruza ga ne bi spasila,jer je bila OK,ali onakva kakvu postizem i sa mnogo manje masnim losionima,pa zbog toga meni prakticnijim i
      konfornijim za koriscenje.
      Negu ipak ne smatram za posebnu manjkavost ovog proizvoda,obzirom na Alverdeove pristupacne cene,vec samo - nista specijalno nega,za losion posle kog ste jako o dugo masni i nevidjeno vas gusi - nema potrebe!
      Tako da savetujem da ga devojke doooobro onjuse,jer ako vam se ne svidi miris,nece vam se svideti ni to sto se dugo zadrzava na kozi i odeci.Ako vam se svidi,to ce mu vrv biti prednost.:)

      Избриши
    3. Bojana, hvala na detaljnom komentaru i uvek mi je drago da čujem različita iskustva :) to je dokaz koliko smo zapravo drugačiji! Postojao je slučaj recimo na Ana forumu gde smo raspravljali o Alverde puteru za mame od sleza - meni i još jednoj članici je to bio divan miris, odlična nega, kupovale smo ga često.. a druge kažu da uopšte ne hidrira, smrdi na alkohol i da su ga bacile! I istinite su obe izjave ;)

      Избриши
    4. Slazem se potpuno,i zato je ovo sve tako korisno,preferiranja i ocekivanja nam se razlikuju,a i koze,kose...Nekad mi neko u i u negativnoj recenziji bukvalno "proda" proizvod jer vidim da opisuje nesto sto trazim,samo on to ocigledno nije trazio ili ne voli. Pozdraaaav :)

      Избриши
    5. Hehehe, jako originalna strategija, moram priznati :)

      Избриши
  5. Eh, meni DM nije blizu pa tako ne mogu da ispratim sve novitete i popuste, ako ga probaš, javi kakav je :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvini, baš mi je žao, svaki put zaboravim na to :( javljam na fejsu uskoro!

      Избриши
  6. I konačno ga probala! Prvi utisci: mastan trag, sporije upijanje nego kod ostalih Alverde mazalica koje sam probala a miris meni vrlo sličan puteru makadamija/ši, malo vuče i na Jekoderm ali meni se dopada.
    Ipak bi mi bilo draže da je manje mastan ali ipak je to uljani losion pa to treba i očekivati.
    Kupila sam i onaj set puterčića da probam, a vidjela sam i svašta još nešto novo i LE. Npr, ulja za kupanje u setu, pa onaj set sa brusnicom, pa neke losione sa đumbirom i tako...
    Super mi je i njihova krema za stopala 5 u 1 i krema za ruke od nevena čiju sam kupovinu ponovila.
    A da li si probala njihovu masku od jabuke za normalnu i mješovitu kožu?
    Djeluje super, ja uzela da poklonim jer nije za masnu kožu s obzirom da se ne spira već se poslije 15 min. utrlja u kožu kao krema a sadrži maslinovo ulje i ši puter.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nedo, meni se čini da su glinene maske pogodnije za masne delove lica :) volim maske u tubicama - probala sam Olival i Organic shop i ja ih obavezno spiram sa lica! Koža je upila šta joj je trebalo i ćao. Biljne putere i voskove ozbiljno zaobilazim na licu :) Shememil je dobra pod uslovom da se ne stavlja često. Alverde izbegavam u nezi lica jer mi alkohol smeta - vrlo brzo mi dehidrira kožu i u pilingu i u umivalicama.

      Krema od nevena je odlična i biće o njoj reči na blogu ;) Probala bih i tu za stopala.

      Uzela si set puterčića sa princezama? Čitala sam na Ana forumu da su mirisi grozni - predratni parfem od ruže i ukišeljena jabuka :/

      Za ulja znam, ali to se sipa u kadu, a ja imam tuš kabinu..

      Što se tiče seta sa brusnicom, on je od prošle godine i na stranim blogovima piše da mu je miris veštački sladak i zagušljiv, na neke bombone.

      Losion za telo sa narom i đumbirom? O gelu za tuširanje sam pisala, uveli su ga u stalnu postavu.

      Ovaj uljani losion je više za hladnije vreme, možda bolje da si uzela onaj Q-10 sa mangom i artičokom.

      Hvala Nedo na detaljnosti i opširnosti :D i preporukama! Jel razmatraš da otvoriš svoj blog? ^.^

      Избриши
    2. Znam za glinene maske, te i ja preferiram a ovu sam namjenila drugarici a proslijedila sam joj i puterčiće na kraju pa ih neću probati a baš bi mi bilo krivo da su loši mada mi je i sastav nekako bio siromašan a skoro je identičan kod svakog :/.

      Eh, onda nisam mnogo propustila sa ostalim novitetima...
      Ali te maske što se ne spiraju uopšte nisu loša fora, ja recimo koristim Afroditinu za oko očiju (izbjegli su neke štetne sastojke), i baš sam zadovoljna rezultatom, koža je "popije" potpuno, mada je meni tu koža suva i imam borice. Ona ih do jutra nekako "ispegla" a kada je stavim direktno iz frižidera ujutru baš mi prija.

      Krema za stopala je " moj broj", divno miriše, lijepo se upije, bogata je. Nemam problema sa stopalima već ja volim da se mackam i mislim da ću je i na ljeto lijepo trošiti jer je namjenjena i protiv stvaranja žuljeva a misliđ da su stopala "ugroženija" u otvorenoj obući, na suncu, pjesku, slanoj vodi. Bitno je da ne masti.

      Hahaha, za blog me i Ana nagovara, ne znam, razmišljala sam o tome nego imam i mnogo obaveza (zaposlena mama) a i ne znam koliko sam mjerodavana i "stručna" :).
      Ali volim kozmetiku i volim da čitam o tome, da pričam, a nemam s kim osim s vama pa možda jedino zato :D! Jednog dana... ;)

      Избриши
    3. Alverde na sličnu foru pravi sve te mazalice :'D samo izmenja neke ekstrakte i mirisne komponente xD

      Nismo ni mi merodavne ni stručne, pa opet pišemo jer volimo i jer može biti korisno ;) ozbiljno razmisli!!

      Za stopala sam koristila do sad Alverde putere za telo i bilo je ok. Ali probala bih namensku kremu baš za taj deo :)

      Ako naletim na takvu masku u prirodnoj kozmetici, probaću.

      Избриши
    4. Hvala :). A ako naletiš na takvu zaista, bar neku okoloočnu da mogu i ja da isprobam obavezno javljaj!

      Избриши

Cute Sprout Pot